Varför så trött?

Min torsdag var fullpackad. Började med en tidig dag för ett seminarium som var riktigt bra!

Min grupp satte sig sedan för att utveckla vårt projekt, vi gjorde en mockup av vår påhittade hemsida och hur det skulle se ut om vi hade det på mobilen.

Hade ett snabbt möte med Markus från Rotaract för att planera lite vilka föreläsare vi skulle bjuda in till våra frukostmöten. Det finns så många intressant att välja mellan och vi kan tyvärr inte ta alla på samma dag.

Efter det hade jag ett lunchmöte med vice-ordförande i utbildningsutskottet för att planera inför deltävlingen i SM i Ekonomi på Mdh Västerås. Mälekon kommer att hålla i detta och vi satt egentligen idag och försökte koordinera inspring till varje årskurs.

Det blev även ett Facebook-event för dem som är intresserade av att delta.
Nästa vecka börjar inspringen och jag hoppas att jag kan förmedla den härliga känslan av att delta i SMEK13!

20130208-234520.jpg
Kände att jag ändå klädde mig ganska fint med kjol och vit skjorta.

Fick skynda mig iväg till nästa möte som var med Sasan på Idélab, jag behövde lite tips på när jag ska göra SWOT och olika canvas-modeller.

Effektivt blev mötet och jag hann sitta en stund i Idélabs lokaler och göra lite jobb. Iväg till bussen när det närmade sig.

Gick förbi mina föräldrar innan jag gick hem bara för att bara säga hej, men går inte förrän efter två timmar…

När jag kommer hem är jag slut. Som tur är har Cristian lagat extra mat till mig innan han åkte till jobbet. Enda jag behövde fixa var lite klyftpotatis.

Skulle ha tränat idag, det hann jag ju självklart inte…

Tinade upp kyckling som skulle bli Cristians lunch imorgon.

Satte mig ner med min mat i soffan, käkade, kollade någon serie vis NASen, jobbade på datorn och somnade.

Vaknade inte upp förrän vid halv elva och då var det lite väl sent för allt. Stängde av teven, startade lite musik och började fixa i köket. Förberedde Cristians mat men lagade inte till det.

Kom igen Marlene, var det sömn jag behövde? Aa min kropp fixade det åt mig. Var lite piggare när Cristian kom hem och hann umgås någon timme innan jag skulle sova igen.
Vilket avslut på en lång dag.

Kommentera

