Chili con stress

Jag är lite stressad men måste ändå göra lunch till imorgon. Cristian hade lagat en god lunch idag och då fick jag liten matlåda som min middag.

Imorgon ska hemtentan i kosttillskott in och jag känner mig lite stressad då jag var tvungen att städa hemma. Men men, vad ska man göra åt det.

chili con carne bild matlådor

Blev i alla fall många matlådor, två av dem är utan ris då Cristian försöker äta lite nyttigare. Det blev riktigt mycket mat! Chili con carne passar perfekt till matlådor.

Kommentera

