Lördagsfilm med Ramirez

Jag och Cristian hade en ganska bra morgon då vi hade möjlighet att gå igenom lägenheten och se vad som behövde göras men gjorde vi mycket? Nej, typ plockade undan lite.

Jag gick ut med hunden tidigare på morgonen och innan jag kommunen passade jag på att boka en tvättid för idag, så det var ju i alla fall något som gjordes men mest var det duktiga Cristian som tvättade då jag satt vid datorn och skulle göra klart mitt arbete och finslipa min presentation till på måndag.

Kvällen spenderades hos familjen Ramirez där vi testade deras nya högtalarsystem och bluray-spelare med hjälp av filmen The Bourne Legacy.

Bourne Legacy bluray tyckte och tänkte.jpg

Det var så otroligt bra ljud att vi vart tvungna att sänka volymen lite då och då. Ganska bra film, sevärd men liknar dem andra filmer. Dock andra miljöer och andra människor. De knöt ihop den bra med de andra tre filmerna.

Vi kom inte hem förrän 2 på kvällen men det var också för att vi kollade en till filme, Taken via netflix. Har aldrig ens tänkt på att se den men den var ju jättebra!

Kommentera

