Nya hörlurar från VEHO

Cristian och jag utnyttjade ett erbjudande på Groupon där man kunde köpa hörlurar med platt sladd som inte trasslar sig. Jag har egentligen mina grymma a-jays four men det blev billigare att köpa två och då har jag ett par extra till träning.

VEHO hörlurar, earphones Z-1.jpg

Dem kom i en snygg förpackning och med tre olika storlekar på hörlursmuddarna.

veho hörlurar z-1 kvalité på ljud.jpg

Dem hade en oval form på delen som går in i örat ville gör att den anpassar sig mer efter hörselingången.

Ljudet från hörlurarna å andra sidan var inte så fantastiskt. Det var inte alls så klart ljud som mina a-jays utan mer som ett par billiga hörlurar.

Det läcker ljud från dem, inte så trevligt när man sitter på bussen och kan störa andra. Varför tvinga på andra min musik?

Det som egentligen kostade med dem var den platta sladden.

Kommentera

