Brainstorming

På morgonen blev det ett långt möte med en företagsutvecklare på Munktell Science park.

Vidare till en trevlig lunch där jag och min älskade pratade om lite allt möjligt.

Tyvärr vart jag tvungen att åka till Västerås men behövde även gå ut med hunden. Som tur var hade Emelie, en tjej i min IBM klass och med i samma projekt/seminariumgrupp, inte åkt än för hon tar bilen. Vi möttes lite utanför centrum och kunde lära känna varandra bättre! Riktigt trevlig och roligt att ha någon att prata med påväg till Västerås.

Det blev en grymt bra Brainstorm där vi i gruppen gjorde en företagsbeskrivning, ett företag som ska utvecklas genom marknadsföring online och olika sätt att optimera dem.

Härligt att man efter 3 timmar ska även ha årets första styrelsemöte i Mälekon. Tyvärr blev jag tvungen att gå tidigare då jag är hundvakt. Blev en ensam tur hem med gula bussen men sov som vanligt. Ögonen kan inte hålla sig öppna på den där bussen!

Kommentera

