Svarta jeans ”fejk-läder” ONLY

Jeans , Olivia Regular Zip Leggin , Only - NELLY.COM

Olivia Regular Zip Leggin – Only – Svart – Jeans – Kläder – NELLY.COM.

Köpte dessa i måndags på Nelly.com då jag har väntat länge på att min storlek ska komma in. Normalt har jag 25-26 i midjan på vanliga jeans och köpte ett par i str S. Tyvärr blev dessa långa och väldigt veckade på mig. Satt bra men inte riktigt smickrande med alla veck plus att den övre sömmen på byxan (där knappen sitter) känns inte alls som att den kommer töja sig och skär in i mina höfter när jag sitter.

Kommer att returnera dem i veckan.

Kommentera

