Blivit sängliggande

Jag blev lite dålig i halsen efter att hämtat Cristian på flygplatsen i trenchcoat och klänning när det var snöoväder och värsta blåsten. Det var ju en tjockare trenchcoat men inte var det ju bättre för det. Lördagen kände jag mig sämre och sämre men på söndagen vaknar jag upp med riktigt ont i halsen, förkylning och hosta.

På måndagen blev det lite bättre men blev sängliggande under hela dagen så jag inte alls kände mig kry, samma sak nu hela tisdagen. Jag har egentligen vara suttit och kollat filmer, serier och gjort min kosttillskott läxa. Håller på att redogöra för de olika funktionerna för varje vitamin. Hoppas det blir bättre snart, slutet av den här veckan händer det mycket som inte är bra att vara sjuk till.

Torsdag
~ Möte med företagsutvecklare
~ Styrelsemöte med Rotaract

Fredag
~ Programrådsmöte Ekonomerna
~ Programrådsmöte IBM
~ Hämta familjen Ramirez på Arlanda

Kommentera

