Byta klockarmband

Många verkar vilja ha något som förnyar dem, därför gillar man väl att shoppa.

Jag är inte mycket annorlunda men min bror gav mig en ide om att man kan försöka förnya dem sakerna man redan har. Tex det här med pappas klocka, jag kanske kan göra något med den.

20130107-011434.jpg

Har länge kollat på klockor som har ett färgat tygband, varför inte ta en gammal klocka och bara byta bandet?

Hittade ett snyggt band idag i grönt och grått, ungefär som på bilden. Kanske ska jag byta till det någon gång i framtiden. Inte så bråttom just nu.

Kommentera

