Enkel studiedag

Jag vaknade faktiskt i god tid till att gå till skolan och studera lite internationell handelsrätt.

Tyvärr tog det mig otroligt lång tid att faktiskt ta mig dit! Plockade fram ganska mycket av mina gamla kläder som jag tänkte sälja vidare, även några par skor och tre handväskor hamnade där.

När jag väl tog mig till skolan satte jag mig i tysta zonen i flera timmar. Gick ungefär samma tid som bibblan stängde och det var bara att gå hem och göra mig i ordning för att tvätta ikväll.

Ska även fixa lite på smartbudget.se. Ett väldigt enkelt onlineverktyg för att hålla koll på din ekonomi och sätta en eventuell budget för varje månad.

Kommentera

