Studier och belöning

Idag tänkte jag faktiskt ta mig ner till MDH för att få lite gjort. Började min resa till MDH genom 21an, förbi Lindex där jag plockade upp en snygg och enkel tröja.

20130102-221935.jpg
Valet låg mellan en vinröd-vit randig och denna bruna, men valde istället att ta en enkel tröja.

Detta vackra bord blev min kompanjon för några timmar.

mdh studieplats.jpg
Kunde inte sitta där så länge då det sr fruktansvärt kallt, inga rum var lediga och jag valde helt fel ställe att sitta på. Efter att försökt plugga med halvfrysta fingrar i tre timmar gav jag upp, gick och hjälpte till i Hälsokuren istället.

När vi var färdiga i Hälsokuren åkte vi till COOP för att hämta mitt paket från Laredoute och köpte lite mat när vi ändå var där.

beställning laredoute.jpg
För ca 4 veckor sedan beställde jag några artiklar från LaRedoute, en sak som julklapp och resten till mig själv. En jacka och ett par skor som jag använt flitigt de senaste veckorna anlände först. Jackan fick tyvärr återvända då den inte var så fin på!

Nu kom det sista av mina varor! Två randiga tröjor med knappar längs ryggen och ett par vita converse!

laredoute långärmad tröja med knappar.jpg

Den långärmade tröjan är för fritiden, lite avslappnat men en snygg detalj med knapparna som går längs ryggen.

laredoute långärmad tröja med knappar baksidan.jpg
Riktigt bra köp idag;)

Kommentera

