Apple-NÖRD

Som många vet ÄLSKAR jag min Macbook Air. Det var verkligen ett av mitt livs bästa investeringar! Varje gång jag har den i närheten vill jag bara smeka dess underbara chassi eller starta den bara för att.

Det är min drömdator som inte trilskas med mig. Stolt mamma…

Kollade runt efter en make-up spegel som jag kan ställa på en bänk när jag sminkar mig, hamnade på ebay efter ett tag och då hittade jag den här lilla roliga saken.

Apple Macbook Air make-up spegelDen är formad som en Macbook Air och går att vika ihop som en datorn, en liten fickspegel som man lätt får plats med i necessären! Fanns även som i form av en iPad.

Kommentera

