Första dagen på nya året

Jag vaknade vid halv åtta det nya året av att få ett samtal från Cristian, klockan är fyra i Chile och de har verkligen festat hela natten, och än var det inte slut! Vi pratade om lite allt möjligt i en halvtimme innan jag somnade igen.

Vaknade vid 12 men valde att vända mig om och vaknade igen vid halv tre…
Snacka om att sova länge. Ungefär 12 timmar där.

Fick reda av Cristian lite senare att de hade lagt sig ungefär vid 10-tiden men vart tvungna att gå upp 3 timmar senare för att åka till sina släktingar. De ska fira in det nya året med lite mat och sällskap.

Min familj och jag tog det bara lugnt idag, sen lunch och film. Skönt att börja året med lite lugn och ro.

Kommentera

