Tjuvstart på mellandagsrean

Dags att kolla in vad affärerna kan erbjuda under mellandagsrean, så får jag lite koll innan jag ska iväg med Steph imorgon! Jag går med brorsan vilket är roligt men det kanske inte är lika roligt för honom att följa med in i affärer där det bara är kläder för tjejer!

20121226-125817.jpgJag satsade på en nästan-mittbena. Kände att man kan göra om sig lite då och då, arbeta med vad man har!

20121226-125825.jpg Vi hittade lite träningskläder på stadium och jag hittade en halsduk på BikBok. Nu inne i jack&jones hittade brorsan ett par jeans. Vi ska nog inte vara på stan länge till, jag måste hem och plugga!

Kommentera

