Vi ses om 20 dagar

Hej då familjen Ramirez!
Alla förutom Cristian kommer genom en månad, Cristian är tillbaka efter 3 veckor.

10 väskor och handbagage skulle med i hyrbilen! Jag har nog aldrig sett så många resväskor från en och samma familj.

20121222-131152.jpg

Efter att ha sett att allting fick plats frågade dem om jag ville följa med, det var bestämt att jag skulle säga hejdå vid bilen. När jag såg Cristian’s sorgsna min kunde jag inte göra annat än att följa med till Arlanda. 2 extra timmar med honom tar jag gärna emot!

20121222-131200.jpg

Snö snö snö men vad gjorde det, jag satt bredvid Cristian och kunde njuta av några extra timmar med honom. Fast jag somnade väl några gånger!
Vi sa hej då utanför terminalen och nu är jag påväg tillbaka med vännen som skjutsade dem. Det är svårt att se honom åka och veta att jag inte kommer att se honom på 20 dagar. Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge.

20121222-132037.jpg

One thought on “Vi ses om 20 dagar

Kommentera

