Bara tidig morgon framöver

De kommande dagarna fram till fredag är bara tidiga mornar… Idag var det faktiskt inte så jobbigt att gå upp då Cristian skulle gick upp med mig och tvingade mig att vakna.

Vi åt frukost framför nyheterna och sedan var han jättegullig och skjutsade mig till bussen. Jag var där exakt 2 minuter innan bussen avgick, hoppades lite på att jag skulle missa bussen så jag kunde vara en timme extra med Cristian. All extra tid jag kan få med honom innan han åker är värdefull, men tyvärr är han duktig på att köra och så jag hann med bussen…

Fyra timmar. Fyra timmar föreläsning, det gäller att snappa upp alla information nu! Snart är tentamen.

Kommentera

