Klappar x 20

Överraskningen som han inte kunde hålla inne med! Min julklapp var att öppna en liten box för varje dag hm är borta, det var meningen att jag inte skulle få börja förrän han åkt men han ville se min min när jag öppnade dem så varje dag sen fredag har jag öppnat en liten klapp.

som 24 små överraskningar.jpg

Han är på mig varje dag med att jag inte får glömma att öppna någon, ibland blir det två på samma dag för att han så gärna vill se mitt ansiktsuttryck när jag ser vad som är i paketet. Jag har fått massor av lotter, underkläder, presentkort, duschgelé som luktar så gott att jag vill äta upp dem! Har tre dofter nu, blåbär, hallon och kokos. Önskar att dem smakade som dem doftade!

Idag fick jag även en bild av oss två där det på baksidan stod en liten gullig mening.

Får se vad de andra paketen innehåller, undrar om det blir några kvar när han är bortrest?

Det är som att han försöker distrahera mig från den faktum att han åker om 4 dagar…

Kommentera

