X-fit innan julmiddag

Sjukt härligt med ett kort men intensivt crossfit pass på Forever! Det var tamigtusan på tiden att Cristian och jag tränade tillsammans!

20121216-161704.jpg Linnet jag har på mig är en julklapp från Cristian, väldigt bekvämt men tyvärr lite kallt att ta på sig för att våra träningskläder hade legat i bilen över natten då vi egentligen skulle ha tränat igår (blev inget av).

Det blev en 15 minuters uppvärmning och sedan ner till styrkeavdelningen för att sätta ihop vårt lilla pass. Vi hade med oss högtalarna vi köpte igår och det blev ett intensivt pass! 6 stationer, 2 varv och svetten rann när vi var färdiga!

Väl uppe i omklädningsrummet tog jag min tid på mig att göra mig klar, ångbastu och dusch. Det är man värd efter ett hårt pass, avslappningen var nästan längre än träningen!

Kommentera

