Jullunch med Rotary

Idag var det sista lunchen med Rotary, deras sista sammanträde innan jul och nyår. Det var avslutande årsmöte innan jullunchen serverades, det var bordsservering istället för buffé.

20121215-210743.jpg
Lunchen hålls på Tingsgården i Eskilstuna (ligger vid gammal stan), jag var där som vice president i Rotaract Eskilstuna och gick tillsammans med min far.

20121215-210845.jpg kände mig helt fullproppad v julmat! Det var min andel julmat för i år!
När jag sneglade på klockan var den hela 13.20, jag skulle ha börjat röra mig vid ett till Västerås. Ett julbord med vännerna väntar i Västerås!

Nu är trafiken i full gång och jag tror inte att jag kommer i närheten av att vara hos Stephanie innan tre.

Kommentera

