Cristian’s julklapp

Cristians sista julklapp har anlänt med posten och nu fick han äntligen öppna den! Jag var så osäker på om han skulle gilla den men det är en rolig grej att ge till någon som växte upp med Nintendo.

Han öppnar julklappar lite tidigare för att han och hans familj åker till Chile om ca 9 dagar, med andra ord de är inte här till jul.

Jag fick min julklapp i lördags, det var nya lössittande träningsbyxor och ett snyggt grått linne! Exakt vad jag ville ha! Bra att ha lite extra träningskläder, byxorna är så bekväma och linnet så snyggt!

När han öppnade paketet var han lite in chock och lite skeptisk, han testade att spela några spel på en hemsida men det fungerade inte alls. Han ominstallerade Java, startade om dator och småfixade innan man kunde gå in på spelen. Fast då fungerade inte handkontrollen!

Han ordnade Nintendo8bit spel på andra sätt och till slut fungerade det! Då förlorade jag min pojkvän för en timme..

julklapp-nintendo8bit.jpg
Det var så härligt att se hans nostalgiska leende! Det var lite svårt för honom att slita sig.

Glad att han gillade den!

Kommentera

