Tidigt julfirande

Cristian kommer inte att vara här kring jul då han åker till Chile och jag som gärna vill fira jul med honom. Vi gjorde några planer för två veckor sedan. Idag skulle det bli vår juldag. Vi lagar julmat, byter klappar och sedan pyssla lite med pepparkakshus och avsluta med film.

julbord med Cristian.jpg
Lunchen/middagen blev väldigt lyckad, det blev mycket mer än vad vi kunde tro! Det blir några matlådor framöver! Tyvärr är vi nu åtskilda för några timmar, han skulle på en chilensk träff, det är sista träffen innan jul och de ska byta julklappar osv.

Jag passar på att umgås lite med mina föräldrar tills han är färdig, ska ta hand om min vovve lite och sedan ska vi börja pyssla hemma.

Jag är riktigt egoistisk nu innan han åker och vill verkligen spendera tid med honom, jag vill ha honom för mig själv innan han är borta 3 veckor.

Kommentera

