Mälekon promotar med pepparkakor

När jag kom till skolan såg jag att Annika stod helt själv i mälekon-montern!

Mälekon stod i länken på MDH för att promota några event nästa vecka. Det blir extra stämma bästa torsdag för att välja in nya till styrelsen. De vakanta platserna är alla vice ordförande roller i näringsliv, marknadsföring och finansutskottet. Efter stämman ska vi ha julpub med civilekonomerna där det kommer att bli en tävling i pepparkaksbygge, den mest kreativa skapelsen vinner ära och pris!

Vi bjöd på kaffe, pepparkakor och lussebullar.

20121204-223416.jpg

Jag hjälpte till att dekorera lite! Det sista av glasyren klämde jag på en pepparkaka till mig själv!

20121204-223430.jpg

Jag märkte vid lunchtid att jag hade kommit till skolan för att plugga men redan hade 3 timmar försvunnit, vår grupp (alla är med i Mälekon) började röra oss till att hitta ett grupprum och två av oss gick fixade maten. Senare idag är det styrelsemöte men inband er ska jag möta upp med marknadsföringsutskottet och prata lite om några flyers.

Kommentera

