Tidig frukost

20121203-182302.jpg

Det var roligt kallt imorse! Jag gjorde ett val imorse, det var mellan föreläsning eller Rotaract-möte. Jag valde Rotaract, det var vårt första där vi bjöd in personer som kan komma att bli medlemmar.

Jag valde att ta cykeln idag… Ca -15, lite is och knarrade under hjulen. Det var så sjukt kallt och jag har nog aldrig cyklat så sakta förut! Det var nog första gången jag har vågat cykla på vintern.

20121203-182307.jpg

Senare efter lunch åkte jag till Västerås för en träff med studievägledaren. Jag funderar på att läsa lite svenska kurser för att få mer grund i det svenska systemet gällande handel och lagar.

Jag valde inte cykeln, jag hade kvar de smärtsamma minnena från morgonen så det verkligen stack i mina ben när jag var hemma igen. Fast det var ändå kallt att gå…

Kommentera

