Födelsedagsmiddag och bio

20121203-134713.jpg

Grattis Tamara!
Idag var det Tamaras födelsedag, Cristian åt lunch med sin familj medan jag var på stan med mina föräldrar. Jag kom dit senare för att äta middag och gratta Tamara. Jag hade köpt ett set med handkrämer till henne som hon faktiskt velat ha förut.

Det blev klassiska tacos och det var så gott! Vilken aptit jag hade, kanske är för att jag inte ätit något på hela dagen…

Efter maten satt vi fyra, Tamara, Selwan, Cristian och jag själv i soffan och väntade. De hade köpt biljetter till Skyfall, nya James Bond filmen.

I vår väntan spelade vi Candy Crush Saga! Jag trodde inte mycket på det för att det varit otroligt mycket reklam på Facebook om detta spel som stört mig, men det var riktigt trevligt!

Tur att jag tog vinterjackan idag, det var -12 grader ute när vi lämnade den värmande soffan!

20121203-134721.jpg

Vi var 5 pers, vi fyra inkluderade, i biosalongen. Vilken tur för oss, vi kunde ta av skorna och vila fötterna på stolen framför.

Vi kom nog inte hem värst tidigt men det gör inte så mycket, hade en väldigt rolig dag idag!

Kommentera

