Stolt medlem av Rotaract och Mälekon

Vår första föreläsning som är från 8.15 till 12.00. Det känns i kroppen och speciellt i ögonen MEN idag är det MED (Mälekons Ekonom Dag), jag är ansvarig för att ta anteckningar på föreläsningen medan Steph och Plo är företagsvärdar. Jag kommer att hjälpa till i fikarummet efter föreläsningen är slut.

Jag tog en fin kavaj med min Rotaract-pin och mälekonemblem, håret uppsatt och en brun sidenskjorta från Rut m.fl.

Vår föreläsning är riktigt intressant idag, vi lär oss om hur vi ska läsa kompendiet med exempelvis fördraget om Europeiska Unionen och fördraget om europeiska unionens funktionssätt. Han lär oss hur vi ska referera till olika artiklar med hjälp av detta kompendium.

Han fick inte möjlighet att gå igenom ett sista case innan vi slutade så det blir ett webinar(webbased seminare) på måndag morgon.

Ikväll har jag och mamma mycket att göra! Går upp 6 på morgonen och kommer säkerligen lägga mig efter midnatt.

Kommentera

