Inte enligt planer

Jag vaknar upp av att min telefon vibrerar. Ett sms från min älskade. Kollar klockan; frustrationen sätter igång! Sista bussen för att komma i tid till min föreläsning går om 7 minuter. Tack universum att jag fick sova ut, men inte tack för att jag missade både att gå igenom alla föreläsningar med min grupp och en timme av denna föreläsning…

Vad ska man göra, jag missade att ställa alarmet och just idag sov jag över hos mina föräldrar. Dem vill aldrig väcka mig för att inte störa.

Det blir svårt att försöka hinna ikapp efter föreläsning, för efteråt har vi styrelsemöte som kommer att vara extra länge då de ska gå igenom vad som hände på megakonferensen.

Jag sover över i Västerås idag för att kunna förbereda oss för seminariet som är nästa vecka.

Pernilla är hemma från sin USA-resa och det finns så otroligt mycket att prata om!

Kommentera

