Sidor och fönster sida vid sida Macbook

Jag har länge letat efter något sätt att få sidor att lägga sig bredvid varandra på min MacBook Air. Det är problematiskt att hålla på att dra och fixa till fönster så det passar bredvid varandra, fanns det verkligen inget enkelt knapptryck för att anpassa fönstren.

Jag hittade äntligen ett program som heter BetterTouchTool som låter användaren skapa sina egna swipes, knappkombinationer och liknande för att styra oliak progra meller i mitt fall; sidor.

Genom att ställa in två olika kommandon fick jag äntligen min vilja fram!

What is BetterTouchTool?.

Så här blir det i alla fall med två enkla kommandon:

Kommentera

