Hundvakt i helgen

Igår hämtade jag hem den här lilla yorkshirekrabbaten. Han kommer att vara med mig och Cristian fram till söndag. Steph skulle iväg med Mälekon på Megakonferensen i Gävle. Jag valde att inte följa med denna gång, fast nästa år ska jag med på SM i Ekonomi!

Han fick träffa Disa men det var inte det mest lyckade, hon gillade inte att han var på henne konstant.20121116-174122.jpg

Hon tröttnade efter ett tag, tålamodet hade runnit ut! Han var på henne varje sekund och slutade inte även om Disa sa ifrån. Jag fick separera dem efter ett tag, fast han ville tillbaka till henne! 20121116-174113.jpg

Väl tillbaka hemma hos oss lugnade han ner sig lite, han hittade olika ställen att sova på och fram mot kvällen började han förstå att det var sleep-over.

 

Han är lite som mig, han vill inte riktigt lämna värmen i sängen, han sover när jag sover och han gillar inte att gå upp tidigt på morgonen! 20121116-174129.jpg

Kommentera

