Dags för ny kurs

Nu är tentan gjord! Det kändes riktigt bra men vi får se om 15 arbetsdagar hur det gick;) Det var en öppenbok tenta och alla formler gick ju att hitta i boken. När det gäller matte och att räkna ekvationer kan det bli så att jag gör slarvfel. Oftast är det bara när man sitter och gör uppgifter och inte på tentor, men ändå är jag lite orolig att jag har gjort något slarvfel som jag inte märkt. Som sagt 15 arbetsdagar tills jag får reda på det!

Nästa vecka börjar en ny kurs, Commercial Law, där vi inte bara har en tenta utan också seminarium! Ska bli intressant!

20121108-194323.jpg
Jag bokade mina kursböcker i tid! Jag vill vara den som sitter på föreläsningen och kan inte kolla upp saker och ting i boken. Lika bra att ha dem innan kursen:) plus att jag sålt en gammal kursbok. Ut med det gamla in med det nya!

Kommentera

