Xfit på Forever

Tamara tog med mig till ett xfit 30 mins pass som jag aldrig prövat innan. Det är explosivt och en snabb träning, vi fick upp svetten på de olika stationerna. Det är funktionell träning vilket betyder att du tränar med din egen vikt och med rörelser. Varje station är du på i 60 sek, 30 sek paus och sedan vidare till nästa station. Oftast är det att man kör två varv men denna gång körde vi 2×60 på samma station med 30 sekunders paus däremellan.

20121107-211733.jpg

Ledaren fick mig att kämpa, jag känner verkligen att jag har ben och mage!

Kommentera

