Feeling good

Gjorde en fin liten inbakad fläta från öra till öra, det håller håret borta från ansiktet under träningen.
20121105-211038.jpg

Nu vart det äntligen träning igen, det känns som en evigheten sen sist. Senaste gången var nog i Västerås med bad-bootcamp och badminton på samma dag. Dock är inte badminton min grej, jag får så oroligt ont i mina benhinnor och kan inte gå utan småärta efteråt.

Idag blev det Functional moves, tränade med Tamara den här gången. Efter ett svettigt pass går vi till Willys mittemot, jag själv köper lite frukost och hon ungefär samma. Vi sätter oss sedan i varsin bil och träffas efteråt i garaget. Hon bor i samma hus som mina föräldrar.

Det kändes härligt att pressa sig själv lite, kände även att jag måste bygga upp lite styrka i axlar.

Kommentera

