3 dagar i Västerås

Nu bär det av till Västerås där jag ska stanna fram till torsdag kväll. Tentamen i Statistik är nästa fredag och nu ville vi få en möjlighet att plugga utan att jag måste åka hem tidigt.

De bokade mig, kan man säga.

Till lunch skulle Steph visst göra pizza😉 Riktig lyxigt må jag säga! Ikväll blir det middag tillsammans som vi inte har haft på riktigt länge.

Imorgon, onsdag, har vi en extra föreläsning där föreläsaren kommer att gå igenom några uppgifter och hur man löser dem. Ett ypperligt tillfälle att fråga honom om de små problem som har uppkommit när man sitter själv och löser uppgifter.

Efter det blir det självständigt plugg, men jag tror att tjejerna försöker planera in en trip till badhuset och köra lite boot camp. På kvällen där ska vi även till badminton, jag slipper visst inte från träning vart jag än är!

På torsdag blir det åter igen en pluggdag och bara statistik vart man än kollar. Wish me luck!

Jag kommer sakna min älskade Cristian så otroligt mycket:/ Sova ifrån honom så länge är något vi båda inte är så vana vid sedan vi flyttade ihop och redan innan det var vi tillsammans praktiskt taget varje natt. Kommer bli underskönt att få krama om honom torsdag natt!

Kommentera

