Nya jodphurs utan hål

Som många av er kanske vet har mina ECCO jodphurs gått sönder i fodret på insidan av båda skorna, det gjorde att när jag gick med dem skav de på båda lilltårna vilket alltid slutade med att jag hade blåsor på kvällen. Jag gick in till skomakaren för jag gillar verkligen skorna men han sa att det inte är något man kan fixa. Ska jag lita på honom eller gå till en annan?

Nu införskaffade jag ett par nya jodphurs från ROOTS, inte i skin. Mer i mockastil. Kommer inte ihåg vad det heter.

20121024-212401.jpg

De har ett lite tjockare foder vilket passar perfekt nu när vintern närmar sig med sina minusgrader. Riktigt sköna skor med bra sula under skon som inte är plastig utan har en skön gummikänsla som gör att det greppar bättre. Är riktigt nöjd med mitt köp!

Kommentera

