Functional Moves på Forever

Jag hann inte mycket mellan bomässan och träningspasset på Forever, dock hann jag göra en uppgift med Pernilla över telefon men efter 30 min sket det sig ändå. Vi gjorde alla steg rätt men ändå inte i närheten av svaret…

Jag tränade för tredje gången den här veckan, denna gång blev det functional moves med Micaela som hade blivit frisk igen. Endast ett 45-minuters pass men hon fick med verkligen att svettas!

Det är en bra känsla att ut från träningssalen och känna sig helt utmattad men ändå så fylld med energi!

20121019-204133.jpg

På kvällen skulle det vara tjejkväll med lite utställare och till förmån för Bröstcancerfonden. Jag åkte dock hem för jag förtjänar lite vila.

Kommentera

