En dag kantad av mellanmål

Idag har det verkligen varit en dag fylld med mat och snacks!
På morgonen hann jag bara göra en smoothie med protein, drack hälften i bussen och hälften på föreläsningen. Fick en halv mandarin från Pernilla. Efter den långa föreläsningen åt jag pannkakor med köttbullar (jag ville ha kött!) och sylt. Sylten hade jag hade tagit med mig i en liten plastpåse (orkade inte ta extra lådor). Till efterätt blev det cheesecake följt av en mandarin. Hade tagit med mig lite extra för att tjejerna skulle smaka men de hade gått ihop i en pakt om att inte äta onyttigheter fram till tentamen… Micke blev i alla fall glad, han fick äta upp resten på labtimmen. Ja vi hade lab i statistik, med excel.

20121019-203420.jpg

Åt ännu en mandarin vid labben och som tur var slutade vi tidigare, vi tre tjejer drog hem till Stephanie’s lägenhet där vi la oss tre stycken och sov i hennes soffa.

En timme senare måste vi upp för att gå på styrelsemöte och innan vi drog åt jag en yoghurt med musli. Steph tog även fram en bit citronmarängtårtbit som hade blivit över och hon fick inte äta den på grund utav pakten! Smakade en del men orkade inte alls mer än två tuggor. Inte undra på, med tanke på allt jag ätit idag!

20121019-203427.jpg

Kommentera

