Härligt uttröttad och svettig

Jag har hittat passet jag gillar!
Functional moves på Forever! Det var en vikarie idag som heter Lollo Stapel, hon hade ett underbart uppåthumör och hon hade haft ett pass passet innan vårt. Så detta blev andra i rad.

Hon sjöng med i låtar och peppade oss hela tiden, vanliga ledaren Micaela var sjuk i influensa men jag ska prova på hennes pass när hon är frisk igen.

Det kändes väldigt givande att träna idag, jag har hittat det pass jag gillar. Får se hur det känns imorgon;) Fast det kommer vara värt det!

20121015-215205.jpg

Kommentera

