Go Marlene go!

Cyklade snabbare än vinden!
Det var otroligt svårt att ta sig upp idag, vet inte varför men kroppen motarbetade mig i varje stund. När jag väl kunde trotsa min kropp och ta mig upp då hade jag inte mycket tid över till att tänka på att det inte var mycket tid kvar.

Upp, klä på mig (självklart måste jag ju byta kläder twice), packa väskan, packa matlådan, tvätta ansiktet och borsta tänderna. Ja jag hann inte äta frukost men hade planerat att jag skulle äta i skolan.

Jag kom i god tid till bussen med andan i halsen. Som sagt cyklade snabbare än vinden och det i uppförsbacke… med en knasig cykel…

Kommentera

