Chillkväll med Mälekons styrelse

Idag vart man lite social med medlemmarna av Mälekon, styrelsen hade anordnat en kväll så alla ekonomare får en möjlighet att lära känna sin förening bättre och att de kan ställa frågor.

Innan chillkvällen vart det en föreläsning i statistik som konstigt nog var väldigt intressant, undrar om det är bag själv som tycker det eller om det är kaffet som talar!

Pernilla passade även på att trycka i sig en av sina hembakta bullar! Så fort doften av kanelbullar nådde mig fick jag torka bort dreglet från mungipan. Jag hann ta en bulle under vår pluggtimme i bibblan, de försvann snabbt!

20121011-225938.jpg

När jag kom tillbaka till Eskilstuna gick jag till pappa och gjorde honom sällskap, vi gick ut med hunden och pappa latade sig genom att köpa en pizza till middag. Självklart smakade jag en tugga men det är också för att jag ska träna imorgon.

Träffade Tamara, hennes mamma och en vän till dem utanför pizzerian där jag skulle vänta på pappa!

20121011-230344.jpg
När jag och Cristian har tränat ordentligt ska vi unna oss att äta på American Pizza! Har lovat honom att vänta med att äta där tills vi tränar 😉

Kommentera

