Time to get fit

20121010-131616.jpg

Fick med mig Cristian imorse när jag skulle till Forever för en liten genomgång av vad jag förväntar mig av Forever och vad de kan erbjuda mig. Jag bestämde innan jag gick in att om det kostar mer än 400kr per månad blir det något annat gym för mig.

Mikaela tog med mig på en rundvisning, där jag fick se gym, salar och konditionsavdelning. Vi satte oss ner och diskuterade de olika alternativen.

Jag behöver inte betala medlemsavgift på 800kr/år då min pojkvän var den som fick mig att börja här/ för att han också tränar på Forever. Med min 30% studentrabatt blev allt lite billigare, månadsavgiften ligger på 349kr.

Jag har tänkt över detta och ja, det låter bra. Låt mig prova detta några månader, det är dags för mig att faktiskt skaffa en rutin och röra på mig. Förhoppningsvis hittar jag den motivationen här på Forever!

20121010-131621.jpg

Ny medlem på Forever träning&hälsa. Vi får se hur duktig jag kommer att vara!

Kommentera

