Pengar i kuvert

20121009-204142.jpg

Hämtade ut mitt orangea kuvert idag! Låter som att jag ska få reda på mit pensionsbelopp men det är faktiskt en av mina vinster från mecenat-tävlingen i samarbete med tele2 som har anlänt!

Jag undrar om det är från ICA eller om det är från SJ, spännande! Undrar om jag ska vänta lite tills älsklingen kommer hem så jag kan dela min glädje! nej!

Jag öppnar! Kan inte hålla mig!

20121009-204846.jpg

Det kommer bli så många resor nästa år! Kanske 2 interrail pass ner till Medelhavet! Tänk vilken upplevelse.

20121009-205019.jpg

Som ni ser fick jag även mitt presentkort från ICA i samma kuvert! Mat och resor!

One thought on “Pengar i kuvert

Kommentera

