Forever vs Friskis&Svettis

Jag har blivit lite mer motiverad att träna och hoppas hitta ett bra träningsställe. Jag vill inte sitta fast med att bara Friskis&Svettis för att det är billigt utan vill ha lite kvalité.

Som student har man inte mycket i fickan och därför passar f&s bra, centralt, billigt och bra pass. Men om jag faktiskt är villig att betala lite mer för motivation och någon som stöttar så tror jag jag satsar på det.

Forever tränar även Cristian, jag behöver träna med någon för att kunna motivera mig själv, just nu är jag inte mycket för träning men jag vet att det är bra för mig. Forever har även duktiga PT som inkluderas i månadsavgiften(inte säker), deras maskiner är top-moderna och 30% rabatt för studenter, dock ligger Forevers lokaler lite utanför när man inte har bil.

Jag hoppas på att jag kan få hjälp med att forma mitt eget träningspass.

Personlig rundtur imorgon. Imorgon har jag en möjlighet att ställa frågor, kolla lokalen, se hur man kan träna och vad de kan göra för mig. Tamara gav mig som råd att fråga allt och efter det bestämma mig om det är värt att gå där.

Kommentera

