Saknat min tigghund

Okej! Nu är jag tillbaka hos mina föräldrar efter att åkt till Cristian efter skolan och somnade på soffan…

Det är trevligt att vara hemma hos mina föräldrar och äta lite middag, hunden har följt efter mig sedan jag steg in genom dörren!

20121008-195237.jpg

Hon är också en riktig liten tigghunden, hon vägrar ge upp hoppet om att någon liten matbit kommer falla till golvet.

20121008-200149.jpg

Hon försöker att ”förtjäna” en smakbit genom att hämta upp saker från golvet, kanske en påse vi har tappat eller om vi ej har tappat något så hämtar hon det som finns. Hennes favoritpryl är tofflorna.

Kommentera

