Inbjuden till Rotaract-möte

Jag blev inbjuden till ett informationsmöte om Rotaract i Eskilstuna! Det är en grupp skapad av Rotary men för ungdomar mellan 18-30 år.

Några av de saker Rotaract går ut på kan ni se nedan.
Rotaract har följande målsättning:
-Utveckla yrkesfärdigheter och ledaregenskaper
-Betona respekt för andras rättigheter, baserat på varje enskild persons värde
-Erkänna alla allmännyttiga yrkens värde som en möjlighet att tjäna
-Värdesätta, utöva och främja hög etisk standard som ledarkvalitet och yrkesansvar
kopierat från Rotaract.se

Det är som en samlingspunkt för människor som har ambition och är inom affärsvärlden.

Detta kan vara väldigt bra för att skapa nya nätverk och lära känna inflytelserika personer i Eskilstuna med omnejd.

Om jag bestämmer mig för att gå med har jag möjligheten att hålla korta föreläsningar på frukostmöten på Idelab. Det skulle vara jättebra för Hälsokuren, min mor och jag att presentera vårt företag till andra i Eskilstuna!

One thought on “Inbjuden till Rotaract-möte

  1. självklart ska du gå med och du ska ta in dina kunskaper och kommande kunskaper från IBM också
    Lycka till!

Kommentera

