Busy morning

Morgonen började med en videointervju av tjejerna från Södertörns Högskola. De ringde mig förut för att jag hade vunnit deltävling 2 och ville gärna intervjua mig igen, som en uppföljning. Denna gång var vi i MDH i Eskilstuna och jag lekte filmstjärna ett tag.

När jag hade sagt adjö till dem fick jag en möjlighet att träffa älsklingen som jag inte träffat sen igår. Inte ofta vi är ifrån varandra.

20121002-155935.jpg
Hann i alla fall fixa mig lite imorse mellan frukost och prata med mamma.

Jag och Cristian åt en snabblunchSushi Yang och direkt vart jag tvungen att röra mig till nästa möte med Sasan på Idelab. Cristian var supergullig och skjutsade mig dit. Sasan bjöd in mig till ett informationsmöte om Rotaract ikväll och jag måste flytta om i schemat, för jag vill väldigt gärna gå på detta möte.

Efter mötet åkte jag till Västerås MDH för att ta ett kort till Mälekon’s styrelsesida på Mälekon’s hemsida.

Vi har ett styrelsemöte efteråt som jag blir tvungen att missa denna gång för annars hinner jag aldrig till informationsmötet om RotaractComfort Hotel i Eskilstuna.

Så nu har jag åkt 40 min dit, stannat i 25 min, hälsat, tagit kort, pratat med mitt utskott för att sedan åka buss tillbaka till Eskilstuna där ett möte väntar.

En riktig fram och tillbaka dag!

Kommentera

