Vann deltävling 2!!!!

Jag har den senaste tiden varit med i en tävling med Tele2 som heter Studentchallenge. Jag har aldrig förväntat mig att jag skulle vinna något utan tyckte faktiskt det var ganska roligt att bara vara med.

20121001-134636.jpg

Den här gången vann jag faktiskt!

Helt otroligt, jag vann!
10’000kr i resecheckar på SJ!

Tack vare denna bild på Instagram!

20121001-134853.jpg Ni kan hitta mig på Instagram under namnet Marlenelaw

Kanske det enda negativa är att jag måste skatta på det här…
Fast man kan också se det som att jag får 70% rabatt på alla SJ-resor till ett värde av 10’000kr!

3 thoughts on “Vann deltävling 2!!!!

  1. Grattis, va kul, men jag blir lite bekymrad av sista meningen, ska man tolka det som att du vunnit rabatt på ordinarie priset upp till tio tusen kronor?

    1. Just för att jag måste betala skatt på detta försvinner det 3000kr av mina privata pengar. Men då kan jag se det som att mina sj-resor ändå blir billigare.

Kommentera

