Överraskande uppvaknande

Cristians överraskning.jpg

Ursäkta suddigheten! Var trött och skakig på handen.

Min ensamma kväll blev ganska sen och jag gick inte och la mig förrän vid 2. Plus att jag somnade med allt i sängen, dator, mobil och tallrik!

Vaknade upp under natten och ställde undan sakerna, någon timme senare vid 07.00 blir jag väckt av Cristian som är hemma från jobbet. Han säger bara:
Gå upp, klä på dig!
Jag tänker bara what the heck!

Men jag litar på Cristian så jag klär på mig, sedan säger han borsta tänderna och tvätta ansiktet. Jag försökte flera gånger att sova igen men han ville gärna att jag skulle fixa mig. Åhåå jag är för trött för det här!

Vi sätter oss i bilen och jag har ingen aning om vart vi ska, han säger något om soluppgången och jag gnällde lite om att jag har sett så många vi behöver inte se en idag!

Hux flux så är vi framme på det nya Stadshotellet, vi går in till receptionen och Cristian beställer frukost för 2…

20120930-152715.jpg

Min första tanke: Whaaaaat?
Va gulligt av honom! Även om det var tidigt så var det väldigt romantiskt av honom att ta mig till en frukostbuffe, vi två gillar att äta frukostbuffe sedan vi var i Stockholm. Vilken tur att jag tvättade ansiktet!

20120930-152908.jpg

Vilken stor söndagsfrukost! Mätt i magen åker vi hem och sover. Vi ställer inte ens klockan utan drar bara igen alla gardiner och persienner. God natt!

Kommentera

