Afternoon tea

Idag har vi flängt runt eskilstuna, köpte golv på K-rauta, bytte en tröja på h&m i Tuna park och sedan tillbaka till stan.

20120930-212913.jpg
Vad är det för godis det finns nu för barn?

20120930-212811.jpg

Jag och Cristian gick över till mina föräldrar där han umgicks med min far medan jag gick till min mor som låg trött i sovrummet. Jag la mig bredvid henne och vi pratade lite, somnade visst också när jag låg där. Märkte inte att jag sov förrän pappa kom in. Hade visst sovit i 20 minuter, Cristian och pappa hade undrat vart jag tog vägen!

Vi gick till Hemköp någon timme senare för att köpa mjölk till Cristian’s mor och där åt vi fika. Hans mor hade bakat eget bröd! NOMNOM-face på mig!

20120930-212801.jpg

Kommentera

