Videointervju

Idag var jag med i en videointervju gjord av tre tjejer från Södertörns Högskola.
De hade ett projekt i skolan och den tävling jag deltar i på tele2studentchallenge rör mycket det ämne de vill ta upp.

Det blev ca 1,5 timme när vi pratat och filmat. Riktigt roligt att träffa dem och jag lärde mig några nya saker om tävlingar som många andra inte vet om.

Tex att läsa tävlingsvillkoren. I tävlingen jag är med i står det tex att man blir återbetalningsskyldig till CSN just för att vinsten räknas som inkomst! Man måste även tänka på att man måste skatta på pengarna och de olika vinsterna!

Det var riktigt trevligt att prata med dem och när projektet är klart kommer de att skicka mig en video! Det blir intressant att se hur det blir. Jag är en sådan person som tar bilder, inte den som är med på dem!

Kommentera

