Ett år med min Cristian

20120926-224549.jpg

Exakt ett år på timmen när jag och Cristian satt på hans soffa i förra lägenheten, med mobilerna i högsta hugg. Vår tanke och vårt samtalsämnet var: Ska vi lägga set på Facebook?
Är vi ett par?
För det har verkat så ganska länge nu, varför inte göra det mer officiellt?

Att börja lära känna Cristian var ett av de bästa beslutet jag har tagit i mitt liv. Jag kan inte vara mer lycklig än jag är med honom. Allt känns så bra, min familj, mina vänner och min pojkvän!

Ett år älskling!

20120926-224600.jpg

Kommentera

