4 timmars köande

Då tänker ni säkerligen; vad fick vi ut av att köa så länge?

Ja efter 3,5 timme i kö kommer vi in i värmen. De släpper bara in max 30 personer för att det inte ska bli kaos där inne. Rabatterna var inte så värst bra, 15% på datorer, 25% på teve, mobiler och kameror, 30% på småel och allt sådant som dammsugare, hårtorkar, rakapparater osv, och tillslut 50% på alla tillbehör.

Vi hittade den sista Samsung Smart TV 46″. Cristian köpte den!

Jag köpte en stavmixer till pappa och mamma plus en massa bläckpatroner till vår skrivare på jobbet och den hemma. Jag fick 30-50% rabatt på mina saker.
Cristian fick 25% på teven vilket var några tusenlappar.

Efter att ha betalat allt (också köande) var det dags att skynda sig till jobbet, jag hade kund och han skulle köra till Södertälje. Vilken tur att far min kom och hämtade oss.

One thought on “4 timmars köande

Kommentera

