Födelsedagsfirande

Happy birthday Marlene!

Vem var först att gratta mig?
Jo Cristian när han kom hem från kvällspasset. Exakt 00.00 kysste han mig och grattade mig. Fick leta upp min present som var ett vackert guldhalsband, jättefin present och vilken gest att vilja gratta mig personligen vid tolvslaget!

Vaknade tidigt på morgonen då det var föreläsning, trodde ingen skulle vara uppe men mamma överraskade mig när jag fixade håret. Hon vet hur man smyger!

20120916-004839.jpg

Ett kuvert med pengar och en nyckelring som fick mig att känna mig som en drottning var en väldigt bra start på dagen!

Födelsedagstradition i The Secret Bowl Society: lunch och glassbuffé på Jensen!

20120916-004540.jpg

Efter en tre timmar lång föreläsning var det dags att bara ta det lugnt, lunchbiff på Jensen följt av några bägare med mjukglass var vi alla värda. Mäta och belåtna börjar vi dra tillbaka mot skolan där deras lägenheter också ligger. Steph hämtar bilen och skulle iväg, Micke går med oss men glömde helt bort att han hade cykeln. När han hämtar den passar självklart jag och Pernilla på att kolla några affärer.

En härlig dag idag!

Mamma och Pappa bjöd på tårta efter maten och det är så trevligt att vara med dem, nopp har inte tröttnat efter 21år!

Älskar att se mamma med ipaden, hon kollar igenom bilder som hon just tagit. Stolt är hon över sin ipad;)

20120916-005532.jpg

Härliga 21 år fyllda, känner mig lite mer vuxen. Det här året har jag mognat mycket. Skönt med födelsedagar, man blir så lugn.

Kommentera

